Dbając o jakość organizowanych przez nasze Stowarzyszenie szkoleń i seminariów, często prosimy Uczestników o ocenę naszej pracy - poprzez wypełnienie ankiet ewaluacyjnych.
Najnowsze podsumowanie, wykonane na podstawie 100 ostatnich ankiet, potwierdza, że nasze starania są wysoko oceniane. Wyniki prezentujemy na poniższych infografikach. Stopień zadowolenia był określany przez Uczestników w skali od 1 do 5, gdzie 5 to wartość najwyższa. Wartości na czerwono to średnie arytmetyczne z udzielonych odpowiedzi.
Na nasze szkolenia przychodzą Osoby z różnym doświadczeniem - zarówno
początkujący, jak i doświadczeni pracownicy. Tym bardziej doceniamy wysoką ocenę stopnia zdobycia przez Uczestników naszych spotkań nowej wiedzy.
Pozostałe parametry "organizacyjne", które podlegały ewaluacji, to jakość materiałów (średnia 4,5) oraz jakość i lokalizacja pomieszczeń (4,7).
Pozostałe parametry "organizacyjne", które podlegały ewaluacji, to jakość materiałów (średnia 4,5) oraz jakość i lokalizacja pomieszczeń (4,7).
Uczestnicy oceniają również pracę naszych Trenerów. Wyniki podsumowuje poniższa infografika:
Warto podkreślić również, że aż 92% Uczestników zdecydowanie poleciłoby innym
nasze szkolenia i seminaria (przy braku osób, które by ich nie polecały).
Cieszymy się z tych wyników - i zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą naszych szkoleń.
Poniżej przedstawiamy jeszcze kilka cytatów z analizowanych ankiet ewaluacyjnych:
Co najbardziej się podobało?
- "Możliwość konsultacji problemów na własnej organizacji".
- "Prowadzący i atmosfera szkolenia, forma szkolenia - dyskusja".
- "Komunikacja z prowadzącą, jej pomoc i zaangażowanie w problemy firmy".
- "Bardzo dobry kontakt z prowadzącym, możliwość zadawania pytań i omówienia indywidualnych kwestii".
- "Dociekliwość i dołożenie starań osoby prowadzącej by poznać dokładnie problem zawarty w pytaniach szczegółowych".
- "Umiejętność przystosowania szkolenia do najbardziej interesujących uczestników zagadnień".
- "Sposób komunikacji z uczestnikami, jasne, konkretne tłumaczenie zagadnień problematycznych".
- "Wiedza merytoryczna osoby prowadzącej, przekazana wiedza w prosty sposób".
- "Udział praktyków dzielących się swoimi doświadczeniami w zakresie konkretnych rozwiązań".
- "Część warsztatowa, praca na przykładach, przedstawienie wszystkich podstaw prawnych".
- "Pomoc w każdym momencie szkolenia".
- "Praktyczne przykłady, rzeczowe podejście do sprawy, wymiana doświadczeń między uczestnikami. Nie ma rzeczy, która by mi się nie podobała".
- "W zasadzie wszystko - szkolenie spełniło moje oczekiwania - bardzo PROFESJONALNE".
0 komentarze :
Prześlij komentarz